De Beste reclamemix. Besteedt u wel voldoende tijd daar waar u het meeste geld aan besteed? Wij hebben als missie u media te helpen inkopen, productie van commercials te begeleiden en bezoekers naar uw site te verzorgen. En alles met één contact persoon. MMC is de A van advies tot de Z van zendtijd.

We zorgen graag voor de beste reclamemix. Aan Radio, televisie en online variant wordt door de consument elk twintig uur per week besteed. De contactfrequentie met de doelgroep is hoger en dat zien we terug in de mediabestedingen van onze klanten.

De meeste Radio en Televisie zenders zijn gericht op een brede doelgroep,broadcasting. Iemand die online een radioprogramma luistert en een video of display banner in de player bekijkt, is dat radio luisteren, televisie kijken of online? Door samensmelting van Online met Radio en Televisie is beter bereik ontstaan. Wekelijks worden er tientallen miljoenen streams opgestart voor uitgesteld televisie kijken en wordt er vijf miljoen keer een radioprogramma online beluisterd. Als we de conversie onderzoeken op uw site tussen kijkers, clickers en kopers weet u welk verkoopresultaat er gehaald wordt bij honderd procent meer bezoekers op uw site. Graag presenteren wij onze aanpak.

MMCMEDIA heeft met www.ADMELS.nl een eigen online label. Met onze online Demand Side Platform DSP bereiken we 95% van Nederland op vijftien verschillende online veilingen. Hiermee integreren we dertien veilingen in één systeem. Zichtbaarheid op TOP 200 A-mediamerken als Nu.nl, AD.nl, Telegraaf.nl, RTL.nl NOS.nl of Linkedin.com. We hebben het dan over online video, online radio, digital outdoor, dynamische product ads, display banners, preroll Video op Uitzending gemist of RTLXL. Contextueel , Geotargeting, of op één specifieke website inzetten. Met een eigen klant Dashboard heeft u Real Time inzicht in budget en resultaat over ALLE inzet. Samen met Social Media Monitoring heeft u een holistische online inzet en combineren we dit vaak met de inzet van een Radio. Geen campagne, maar 24/7 altijd aan!